Marija Štefančič Gašperšič, dr.med.spec.splošne medicine
Jeanette Hrovat, dr.med.spec. družinske medicine
REMEDIA
Družinska medicina
Zasebna ordinacja s koncesijo
V nujnih primerih pokličite
nujno medicinsko pomoč
na številko 112.
Banija 4, 1292 Ig
T: 01/ 286-38-33,
031/ 664-811,
031/ 664-511
E: narocanje@remedia.si
"Okrog pacientov se naš svet vrti"
ustanovitev 2005
Zasebna ordinacija z občutkom za ljudi
Zagotavljamo varno, kakovostno in prijazno zdravstveno oskrbo. Spodbujamo digitalno obdelavo podatkov in s tem večjo preglednost in varnost zdravljenja. Posebno pozornost namenjamo pravicam pacientov, zmanjševanju administracije ter skrbi za vse skupine in potrebe pacientov.
Kontakt po telefonu
Hišni obiski se organizirajo po dogovoru.

Pri nas ste vedno dobrodošli!
Urnik zdravnice Marije Štefančič Gašperšič, dr. med., spec.
PONEDELJEK | 11:00 | 20:00 |
TOREK | 11:00 | 19:00 |
SREDA | 07:00 | 14:30 |
ČETRTEK | 07:00 | 14:30 |
PETEK | 07:00 | 14:00 |
Hišni obiski po dogovoru |
Urnik zdravnice Jeanette Hrovat, dr. med., spec.
PONEDELJEK | 17:00 | 19:00 |
TOREK | 07:00 | 13:00 |
Hišni obiski po dogovoru |
Urnik antikoagulantne ambulante
PONEDELJEK | 12:00 | 13:00 |
ČETRTEK | 13:00 | 14:00 |
Kako se naročiti na pregled
Zaradi boljše organiziranosti in zagotavljanja višje kakovosti zdravstvene oskrbe se morate za obisk v naši ordinaciji vedno vnaprej naročiti. Naročite se lahko na pregled po telefonu ali pa po elektronski pošti na naslov narocanje@remedia.si.
Recepte za redna zdravila in napotnice za kontrolne preglede pri specialistu ter druge listine naročite po telefonu v odzivnem času ali po elektronski pošti. Pripravljene bodo v dveh delovnih dneh.
Če ob dogovorjenem terminu na pregled ne morete priti, nas o tem dovolj zgodaj obvestite, da lahko ustrezno prilagodimo seznam naročenih bolnikov.
V primeru morebitne spremembe termina zaradi odsotnosti zdravnice ali kakšnega drugega vzroka boste o tem dovolj zgodaj obveščeni po telefonu.
Prosimo vas za razumevanje.
naši nasveti
Poskrbite za svoje zdravje
Remedia
O ordinaciji
Naročanje
Naročanje nekaj dni vnaprej vam zagotovi 10 -15 minutni termin ob določeni uri (naročeni pacient ima vedno prednost pred nenaročenim). Naročite se lahko osebno, po telefonu, e-pošti in preko klasične pošte.
Laboratorij
Za laboratorijske storitve sodelujemo z laboratoriji Adrialab in Nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano (NLZOH) - Centra Ljubljana.
Prednost
Naročeni pacienti imajo prednost. V primeru nenadne bolezni pokličite in pridete na pregled isti dan. Absolutno prednost imajo pacienti, ki potrebujejo nujno medicinsko pomoč.
Pravice pacientov
Trudimo se biti čim boljši za vas in vaše zdravje. Zagotavljamo vam vse pravice. Pohvale in pritožbe nam lahko zaupate ustno ali pisno. Uradni postopek z morebitno pritožbo vodi Skupinska praksa.
Sprejem novih pacientov
Skrbimo za več kot 2.200 opredeljenih pacientov. Zaradi preobremenjenosti z delom in predvsem administracijo trenutno ne sprejemamo novih pacientov.
Zastopnik pacientovih pravic
Robert CerProstori Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Območna enota Ljubljana, Zaloška 29, 1000 Ljubljana tel. številka: 01 542 32 85 e-pošta: robert.cer(at)nijz.si
Za vas skrbimo:
dr. med., spec. spl. med. | Marija Štefančič Gašperšič |
dr. med., spec. druž. med. | Jeanette Hrovat |
dipl. medicinska sestra | Tina Golob |
dipl. medicinska sestra | Špela Perme |
dipl. medicinska sestra | Dijana Juršinič |
Odgovorne osebe:
Direktorica | Živa Hribernik |
Odgovorni nosilec zdravstvene dejavnosti | Marija Štefančič Gašperšič, dr. med., spec. |
Odgovorna oseba za naročanje | Marija Štefančič Gašperšič, dr. med., spec. |
Pooblaščenec za varstvo podatkov | Gorazd Perenič, univ.dipl.prav. |
Odgovorna oseba za prvo zahtevo | Gorazd Perenič, univ.dipl.prav. |
Odgovorna oseba za obračun in statistiko | Ina Filipič, dipl.del.ter. |
Odgovorna oseba za finance | Ameli Randelj, dipl.ekon. |
Pooblaščenec za informacije javnega značaja | Gorazd Perenič, univ.dipl.prav. |

KAKOVOST
Vsakdo od nas ima pravico do kakovostne in varne zdravstvene oskrbe ne glede na osebne okoliščine. Za bolj ranljive paciente (otroci, duševno bolni, in druge ogrožene skupine) pa je še dodatno poskrbljeno.

DOSTOPNOST
Zdravstvo je načeloma dostopno vsem. Sestavni del te osnovne pravice je tudi prosta izbira zdravnika in ustanove, kjer se želimo zdraviti. Ko želimo, da naše zdravljenje plača ZZZS, žal obstajajo nekatere omejitve in čakalne dobe.

DRUGO MNENJE
Drugo mnenje je ocena zdravstvenega stanja in postopkov zdravljenja, ki ga opravi drug zdravnik specialist ali celo konzilij zdravnikov. Takšno drugo mnenje sodi med pravice obveznega zdravstvenega zavarovanja.

DODATNE PRAVICE
Ne samo, da spoštujemo vse pravice pacientov, določene z veljavnimi predpisi. Našim pacientkam in pacientom omogočamo še dodatne pravice.

K ZDRAVNIKU ČEZ MEJO
Slabo delovanje našega zdravstva žal kdaj pomeni tudi nižjo kakovost in dolge čakalne dobe. Pregovorna majhnost naše države pa da nekaterih specialistov ni dovolj.

GLAVNI POOBLAŠČENEC ZA PACIENTOVE PRAVICE
Pri Skupinski praksi deluje glavni pooblaščenec za pacientove pravice prof.dr.Senko Pličanič.
slovensko zdravstvo
Uporabne informacije
Remedia
Okrog pacientov se naš svet vrti!
Telefon
01/ 286-38-33
031/ 664-811
031/ 664-511
E-pošta
narocanje@remedia.si
Naslov
Banija 4
1292 Ig